28 February 2013

Herbalife : TC Formula


Re-order stok Herbalife untuk aku dan encik suami, memandangkan ada pengumuman harga Herbalife akan naik mulai Mac 2013 ini. Walaupun kenaikan tak banyak, aku ambil peluang restok apa yang perlu di samping mencuba produk baru Herbalife yang baru dilancarkan secara rasmi di Malaysia semasa program Spectacular 2013 Herbalife yang berlangsung di Stadium Putra Bukit Jalil, 25 - 27 Januari yang lepas; TC Formula (Total Control Formula)

Apa fungsi TC Formula ni? Ia akan menjadikan program penurunan berat badan bertambah laju, membakar lemak, mengurangkan nafsu makan, dan meningkatkan metabolisma dan tenaga serta berfungsi sebagai antioksidan. Kandungan formula ini mengandungi black tea, green tea, oolong tea dan halia.



Regim pemakanan baru, selain Aloe, Teamix, dan Shake (F1 dan F3), sekarang aku ambil bersama TC Formula. Suka dengan bau pil TC Formula ni, bau halia...very the jamu smell ! Hehe~

Sebotol kecil TC Formula ni mengandungi 90 tablet, diambil 3 kali sehari selepas shake atau makan. Jadi, cukup untuk stok sebulan. Yeay!

8 comments:

  1. Salam kak kalau ad darah tinggi sesuai x makan benda nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam, boleh rujuk entry terbaru saya..maaf ye, saya lambat jawap...perlu bertanya pada org yang lebih arif sebelum keluarkan jawapan...boleh rujuk di sini...

      http://seindahmimpiku.blogspot.com/2013/05/herbalife-tc-formula-darah-tinggi.html

      Delete
  2. mknanye sebiji sekali mkn lah ye?

    ReplyDelete
  3. bila nak makan ni?lepas makan ke sebelum makan?tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan selepas makan, 3 kali - pagi, tengahari dan malam.

      Delete
  4. Nak tanya... product herbalife Cell-to-loss tu sama ke dgn TC Formula

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf, saya dah lama tak consume Herbalife sejak tahun 2017, jadi tak pasti sama ada produk Cell-to-Loss tu sama dengan TC Formula atau tidak.

      Delete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)