25 October 2012

Herbalife : Yes! Bekalan Sebulan


Alhamdulillah! Pagi ni dah dapat set lengkap 1 bulan Herbalife dari kawan aku.
Kali ni, aku minta F1 perisa Strawberry dan Tropical Fruit, nak cuba rasa sebab sebelum-sebelum ni, aku dah biasa minum perisa Dutch Choc dan Cappucino.

Dah alang-alang kawan aku datang, dia bawa sekali alat penimbang Herbalife dia tu.
Maka, beramai-ramai la kita naik mesin timbang, haha.
Alhamdulillah, ada penurunan, tak banyak, sedikit. Yang penting....turun!
Kawan aku sempat bagi pesanan penaja: makan masa raya ni kena kawal-kawal sedikit. Jangan lupa lebihkan minum aloe dan teamix terutamanya jika makan hidangan yang berat-berat.
InsyaAllah.....learn by heart bak kata cikgu tuisyen aku dulu, Mr Balbir Singh.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)