28 January 2011

Kisah Di KWSP

Kisah camwhoring di KWSP tengahari tadi..hik hik hik.
Aku gi KWSP sebab temankan kawan opis aku nak bayar duit pengajian dia menggunakan akaun KWSP. Jadi, disebabkan dah agak lama tak ke KWSP, aku pun dengan terujanya ambil gambar sana-sini. Sementara tunggu kawan aku berurusan di kaunter, aku duduk di kerusi panjang berhadapan kaunter KWSP sambil belek-belek telefon. Sekali sekala mata melilau memandang ke sana ke sini tengok gelagat orang ramai. Sekali.....jeng jeng jeng...ternampak lak kat dinding KWSP tu ada tulis " Di larang penggunaan telefon bimbit/ No handphone"....Duh! Sepantas kilat aku campakkan telefon aku dalam beg duit...hehehe....segan! segan!.....Nasib baik tak kena tegur dengan staf KWSP atau jaga KWSP kat situ.

Sempat juga buat semakan penyata akaun KWSP bagi tahun 2009 dan 2010 di kiosk KWSP!

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)