26 September 2009

Kisah Di Syawal Ke-6

Masa hujung-hujung bulan puasa tempohari....aku timbang berat. Turun dua calit. Maksudnya turun 2.0 kg. Herm, ok la tu.

Enam hari beraya, aku teringat nak timbang balik.....duh! Naik 2 calit setengah. 2.5 kg dalam masa 6 hari je. HAMPEH tul.

Nak turun punya la susah, tapi kalau nak naik....tersangatlah senang.

Hari ni nak cari balik kasut sukan pinkish aku tu, baju t-shirt warna putih yang beli semata-mata untuk ujian PTD hujung tahun lepas dan seluar trak biru. Kena mulakan bersenam.

Lokasi? Masa? Akan ditentukan nanti.

Doakan aku kuat semangat untuk bersenam.

P/s: Hari ni jatuh terduduk depan meja solek sebab kaki basah. Dan sekarang dah mula sengal2 dan bisa2....aduhai !! Nasib baik lemak di punggung banyak....kalau tak, mesti dengar bunyi tulang retak...

3 comments:

  1. ida......jom same2 mengurus...kang kawin aku...sama2 hot!

    ps: lemak ku melebihi daging...cemene??

    ReplyDelete
  2. lemak lebih la senang kurus...kalau daging lebih, susah nak kurus...kena lapah daging tu baru nampak kurus..hehehhe...

    ReplyDelete
  3. kak, pe kata kita try jus diet mate 5 tu..
    tapi agak mahal gak la..
    rm450
    tapi kwn lea cuba kan...aik...mcm kering kontang dah lemak perut dia
    ececeh jeles lak
    tapi takut mama x bagi lak

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)