23 August 2009

Alkisah Hari Kedua Berpuasa

Wah..berkobar2 semangat nak sambut hari merdeka kat kampung aku ni. Bangga aku tengok ada arca ni. Tetiba jadi segan lak bila perasan kereta aku tak de satu pun bendera Jalur Gemilang. Herm..kena gi cari ni....

Cucu Mak Lang yang ke-5. Anak sepupu aku (sebaya), anak lelaki dan dinamakan Aiman Zakuan. Berat 4.0 kg. Berat juga tu. Katty (sepupu) aku kata dia lahir kembar darah, sangat sakit. Huhu...takutlah pulak bila dengar dia kata macam tu. Hidung, dagu dan bibir ikut mak dia.

Akibat melepek sangat puasa pertama semalam, aku gi cari Glucolin ni kat kedai. Nasib baik jumpa. Tak pernah2 beli, seingat aku last minum masa main bola jaring darjah 5 atau 6 dulu. Tu pun sebab mak aku beri minum pada budak2 main bola jaring kat sekolah rendah dulu. Untuk beri tenaga segera. Nak cuba lah..mana tahu membantu sedikit.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)