30 July 2009

Hadiah Cupcake Untuk Yus

Lepas berurusan dengan owner Aniss Cake House beberapa minggu lepas, aku sekali lagi menempah cupcake dari akak tu.

Mungkin sebab mudah berurusan dengan akak tu, aku cuba tempah cupcake jenis fondant pula untuk dihadiahkan pada kawan kerja tempat lama dulu. Kebetulan aku dah tanya member apa warna tema majlis kawin dia, jadi aku tempah la cupcake bertemakan warna pink dan putih.

Hasilnya seperti di atas. Kawan pejabat aku ramai puji, lawa dan menarik design cupcake akak tu.

p/s: Maaf ye, kualiti gambar kurang memuaskan....guna kamera hp je.

2 comments:

  1. ida... sweet ye... tak saba nak tempah nieehhh

    ReplyDelete
  2. anne;

    heheheh......kalau nak tempah, call la ye akak Juliah tu....bleh minta design sendiri...

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)