22 May 2009

Bunga Solar Yang Comel

Nampak tak benda alah ni? Dah lama aku aim nak beli benda ni sejak beli kereta ari tu. Ada sesapa ternampak benda alah ni dijual di mana? Bapa rege dia? Kalau tak silap aku, benda ni cuma guna kuasa solar untuk berfungsi.....comel je dia gerak2kan daun dia bila terkena cahaya matahari. Makin terik matahari, makin laju daun dia bergerak2....hehehhe!

Gambar ni aku snap pada kete park sebelah aku petang tadi....

Aku try cari gambar dia kat tenet, jumpa lak kat flickr seseorang...pinjam gambar jap ye encik/puan/abang/kakak empunya flickr....

As per quoted;

This is a solar powered toy. It flaps its leaves when there's enough light. Rather adorable. I picked it up from DealExtreme.com.

Owh.....herm...ada sesapa leh kasi aku info mana nak beli benda alah ni....nak lagi senang, hadiahkan aku benda alah ni....ngengenge!! <--iklan penaja oleh BaTiK_PiNk kepada orang-orang tertentu....

4 comments:

  1. dkt pasaraya tong hup ada, nak? keje kosong pun ada..

    ReplyDelete
  2. dkt pasaraya tong woh (ni kat PJ state atau nama betul PJ new town) pun ada jugak...

    kat tong ONG tak tahu lah kalau kalau wujud pasaraya yang nama sebegitu...

    eh kat Jonker walk... byk tau... cecantik..

    ReplyDelete
  3. ida... mane beli comel la...

    ReplyDelete
  4. belum beli lagi la anne...ni tgh survey la ni...cari kat kedai buku Popular,JJ Melaka..herm...x lawa la..dah la tak de pilihan..kena survey lagi ni...jom gotong royong dengan BaTiK_PiNk cari benda alah ni,nak??

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)