22 April 2009

Kena Tag - Desktop Sekarang

Aisehmen...belek-belek blog Naim, tetiba aku sentap jap. Awat nama aku jadi sasaran untuk kena tag? Huhuhu....

Sebelum ni aku tak pernah ambik port bile member-member kaki blogger macam aku tagged nama aku untuk buat itu ini. Sebab aku x pandai nak bagi respons..amende la tagged2 orang lak ni? Tagged tu menatang apa?

So, supaya tak memalukan tuan rumah (Naim), aku respons jer la kali ni..kui kui kui.
Sib baik soklan dia mudah hadam. Print screen pastu paste kat blog. Amacam Naim? Bleh?

Ayat-ayat kat desktop tu ayat motivasi untuk aku yang lately ni mudah hilang motivasi diri...so, hari-hari ngadap monitor, baca ayat-ayat tu...kurang-kurang dapatlah sedar-sedarkan diri ni betapa bertuahnya berbanding orang lain. Ye tak, BaTiK_PiNk??

Haa...lepas aku kena tagged, meh aku tagged orang lain lak....hehe, get-set-go!
1) AmarMilan
2) LynAppleManis
3) Anne
4) Xillix
5) Minister Of Mind
6) Sarah Erti Hidup
7) Yam ArtFingers

5 comments:

  1. hahaa..thanks! wahh..sungguh bermotivasi eh wallpaper kamu..fuhh pinknyer!! mmg feminin la..hehehe

    ReplyDelete
  2. aik ..aku pun kena..
    si "norman" dok tanya2x aku..menatang ape tag nie...

    aku pun tak faham...ahaks..

    ReplyDelete
  3. ala..en minister, buat jer la...hehehe...

    ReplyDelete
  4. the credit tag debitted (he he he)

    ReplyDelete
  5. weh,, makcik..kawan aku da tag aku la ngan meme ni...hehehe:)

    ReplyDelete

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)