09 December 2008

Perlu Ke Layan Provokasi O.B?

Aku gelak je tgk status YM O.B nih.

Macam anjing menyalak kat bukit. Bukit tak runtuh, tekak je yang makin perit.
Ni la jadinya kalau otak x matang nak mendengkikan org lain. Kesian. Terang-terang membodohkan diri sendiri kat YM.

Makin dia menyalak dlm YM, makin lebar senyum aku. Keep on going babe. Dari org x nampak true color ko, terus org nampak sikap dengki ko. Kui kui kui....

Sikap provokasi 2 O.B tu aku nak biarkan berlaku selama mn dia bertahan. Provokasi. Yup, provokasi. Yang sorang kuat provokasi, mmg kuat. Provokasi jenis cuba masuk jarum nak menyakitkan hati org. Huhu, x jalan dek aku. Makin dia provoke, makin aku buat x layan....akhirnya terkulat2 sendiri. Ayat dia mmg boleh tahan. Kaki kencing punye. Kalau ayat mcm ni x leh jalan nak provoke aku, dia guna lak ayat lain. Gelihati aku tgk kebodohan O.B ni.

Yang sorunk lagi, always in denial mood. Tak yah describe banyak2....bak kata orang "dah terang lagikan bersuluh". Kui kui kui......lantak pi la hangpa berdua nih.

Aku doakan yang terbaik je la untuk O.B berdua ni. Malas nak layan provokasi otak x matang nih. Sia-sia. Buang masa. Tak de faedah layan. Aku tgk background ko pun, aku dh leh agak cara pemikiran ko. Ringan bak debu. Kui kui kui.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)