19 June 2014

Tahun Ke-3 Berpuasa Dengan Herbalife

19 Jun 2014.

Bila go thru bahagian pencarian keyword dalam blog ni, paling banyak pageview adalah dari dua keyword ini; Pelan Pemakanan Herbalife Versi Aku dan Berpuasa Dengan Herbalife.

Yer la kan, dah nak dekat bulan Ramadhan ni, ada yang berminat untuk mulakan rutin pemakanan Herbalife atau baru nak berjinak-jinak dengan produk Herbalife. Jadi mula riki-riki dari blogger yang ada rebiu cara pemakanan Herbalife, kan?

Ok....untuk tahun ke-3 berturut-turut aku akan kekalkan rutin berpuasa dengan produk Herbalife! Yeay dan Alhamdulillah.


Aku sertakan link ke entri berkaitan pemakanan Herbalife untuk memudahkan pembacaan kamu semua :


Bulan Ramadhan / Puasa : Pengalaman Berpuasa Dengan Herbalife

Produk Herbalife yang wajib ada; F1 Nutritious Mixed Soy Powder Drink, F3 Blended Soy And Whey Protein Powder, Teamix Lemon And Hibiscus, Herbal Aloe Concentrated Aloe Vera Mix dan Omega 3 FIsh Oil (untuk lepas makan berat).

Rutin pemakanan masa period di bulan Ramadhan : 

Pagi dan tengahari - Shake Herbalife,
Malam/ Berbuka - Nasi + Lauk Sedikit

Untuk rekod peribadi :

Berat badan aku sehari sebelum bulan Ramadhan 2013 adalah 66.0kg, 
Berat badan aku sehari sebelum bulan Syawal 2013 adalah 63.6kg, 
Penurunan sebanyak 2.4kg sepanjang bulan Ramadhan 2013. 

Harap-harap ada penurunan berat badan sepanjang bulan Ramadhan 2014 ini...amin!

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)