14 December 2012

Lepas Kempunan Di SDSI


Hajat apa agaknye ni?  Kalah mengidam macam orang mengandung pula kan? Hehehe...punya teringin nak makan kek lapis Sarawak ni sejak dari bulan puasa lepas. Mencari-cari di Melaka, sampai ke Seremban. Jumpa tu memang jumpa tapi kek lapis Sarawak yang biasa-biasa je. Kempunan lagi. 

Tambah kempunan bila kedai kek lapis Sarawak Dayang yang berada di Ayer Keroh, Melaka dah tutup. Satu lagi kedai kek lapis di kawasan rumah kedai Paya Emas tak pernahnya nampak dibuka,tapi promosi ada?

Banyak makanan yang aku teringin nak rasa dah dapat rasa, contohnya macaron, durian crepe. Tapi yang satu memang tak dapat-dapat sampai la aku datang ke SDSI ni. Memang dah pasang niat, mesti cari sampai dapat di booth atau pavillion negeri Sarawak.

Jadinya, bila jumpa je booth yang jual kek lapis ni, seronoknya macam nak buat sujud syukur je depan booth tu...hahaha! Tu yang sampai rambang mata tak tahu mana satu nak pilih sebab macam-macam saiz, corak dan rasa ada dijual. Kesudahnya, aku beli 3 biji kek lapis Sarawak, untuk mak dan mak mertua.

No comments:

Post a Comment

Awak hantar komen? Awak sangat 'awesome' ! Terima kasih.... :)